نوشته شده توسط : محمد

بیوگرافی حامد کمیلی

سید حامد کمیلی (زاده ۱۴ تیر ۱۳۶۱ در اصفهان) بازیگر جوان ایرانی است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، کاردانی کامپیوتر و دارای ۱۰ سال فعالیت تئاتر می‌باشد.

عکس های حامد کمیلی و خانوادش,عکس حامد کمیلی,حامد کمیلی,بیوگرافی حامد کمیلی,

زندگی

سید حامد کمیلی در ۱۴ تیر سال ۱۳۶۱ در اصفهان به دنیا آمد. کارش را با تئاتر در اصفهان شروع کرد و آن را در تهران ادامه داد. در رشته تئاتر از شاگردان فریدون خسروی و گلاب آدینه بوده‌است. او برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر ازجشنواره تئاتر فجر می‌باشد، که جایزه اش را از دست علی نصیریان دریافت نموده‌است. کمیلی پیانو و تار نیز می‌نوازد. اطرافیانش از او به عنوان انسانی پاک ساده و صمیمی یاد می‌کنند. در زمینهٔ روانشناسی مطالعات زیادی دارد. بسکتبال هم بازی می‌کند. از خوانندگان کلاسیک ایرانی به شهرام ناظری و به موسیقی الکترونیک Loveech علاقه‌مند است. از بازیگران خارجی آل پاچینو، شون پن و از بازیگران ایرانی علی نصیریان و پرویز پرستویی و رضا کیانیان را دوست دارد، وی می‌گوید: حامد بهداد در زندگی هنری او تأثیر فراوانی داشته و امید وار است که بتواند با توجه با تأثیراتی که از او می‌گیرد در بازیگری سینما به شیوه‌ای اختصاصی و تازه دست یابد.[۱] بازی او در فیلم «پایاننامه» که در آنچه که برخی آن را تحریف وقایع انتخابات ۱۳۸۸ می‌نامند، مورد انتقاد طیفی از جامعهٔ ایرانی قرار گرفت.

عکس های حامد کمیلی و خانوادش,عکس حامد کمیلی,حامد کمیلی,بیوگرافی حامد کمیلی,

حامد دو برادر دارد و فصل مورد علاقه اش پاییز است چون به گفته ی خودش در پاییز غمی وجود دارد که در عین شادی نهفته هم دارد .
کمیلی پیانو و تار نیز می نوازد. اطرافیانش از او به عنوان انسانی پاک ساده و صمیمی یاد می کنند.حامد در زمینهٔ روانشناسی مطالعات زیادی دارد. بسکتبال هم بازی می کند. از خوانندگان کلاسیک ایرانی به شهرام ناظری و به موسیقی الکترونیک Loveech علاقه مند است. از بازیگران خارجی آل پاچینو، شون پن و از بازیگران ایرانی علی نصیریان و پرویز پرستویی و رضا کیانیان را دوست دارد.وی می گوید:حامد بهداد در زندگی هنری او تاثیر فراوانی داشته و امید وار است که بتواند با توجه با تاثیراتی که از او می گیرد در بازیگری سینما به شیوه ای اختصاصی و تازه دست یابد

 

منبع  http://www.takchiz.ir/hamed-komeili.html





:: موضوعات مرتبط: بازیگران , ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: